A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk. Rendben
Termékek Menü
0
+36-30/814-2622
Ön itt jár: > >

Szállítási információk

Szállítási díjak:

A szállítási költségek Magyarország területére vonatkoznak

A megrendeléseket az alábbi cégek szállítják:

GLS Futárszolgálat – házhoz szállítás

  • Csomagját kérheti GLS házhozszállítással is. A termékek a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, ettől eltérő időpontról e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat.
  • A kiszállításokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) 8 és 17 óra között végzik. A kézbesítés napján email értesítést kap a futárszolgálattól az érkezésről.
  • Amennyiben van rá lehetőség olyan címet válasszon szállítási címként, ahol a megadott kézbesítési időben tartózkodik (akár munkahelyi címet is megadhat, csomagjaink diszkrétek, tartalmuk nincs feltüntetve a csomagoláson).
  • A GLS munkatársa kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben ez nem sikerül, a csomagot visszaszállítják részünkre.
  • A szállítás időpontja általában a „Szállítást megkezdtük” értesítő email-t követő munkanap.

Fontos!  A csomag átvételekor, a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni a küldemény sértetlenségét, és csak akkor vegye át, ha az sértetlen! Ha a csomag sérülése oly mértékű, hogy az cserére szorul, a futár jegyzőkönyvet vesz fel a visszaküldés pontos okának leírásával. Ha esetleg nem a megfelelő rendelés került volna, véletlenül kiszállításra kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat, a +36-30/814-2622 telefonszámon, hogy az esetlegesen tévedésből küldött terméket mielőbb cserélni tudjuk.

 

GLS Csomagpontba történő szállítás (több mint 550 átvevőhely)

  • Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont üzemel, amelyeken csomagot vehet át.
  • A csomagfeladó helyek nagyvárosokban és kisebb településeken, forgalmas helyeken találhatók.
  • A GLS CsomagPontok többsége hosszú nyitva tartással áll az ügyfelek rendelkezésére.
  • A GLS e-mailen értesíti Önt a csomagfeladás után az érkezésről. A csomagot öt munkanapon belül veheti át érvényes személyi okmánnyal, annak bemutatása mellett. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott.

 

MPL futárszolgálat házhoz szállítás

  • Csomagját kérheti házhozszállítással is, amit a Magyar Posta (MPL) munkatársai kézbesítenek.
  • A termékek a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, ettől eltérő időpontról e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat.
  • A kiszállításokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) 8 és 17 óra között végzik
  • Amennyiben van rá lehetőség olyan címet válasszon szállítási címként, ahol a megadott kézbesítési időben tartózkodik (akár munkahelyi címet is megadhat, csomagjaink diszkrétek, tartalmuk nincs feltüntetve a csomagoláson).
  • Az MPL munkatársa kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben ez nem sikerül, a rendelt csomagot a megadott szállítási címhez legközelebb eső postahivatalba viszi, ahol még 10 munkanapig átvehető.
  • A szállítás időpontja a csomagfeladást követő 2. munkanap.

Fontos!  A csomag átvételekor, a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni a küldemény sértetlenségét, és csak akkor vegye át, ha az sértetlen! Ha a csomag sérülése oly mértékű, hogy az cserére szorul, a futár jegyzőkönyvet vesz fel a visszaküldés pontos okának leírásával. Ha esetleg nem a megfelelő rendelés került volna, véletlenül kiszállításra kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat, a +36-30/814-2622 telefonszámon, hogy az esetlegesen tévedésből küldött terméket mielőbb cserélni tudjuk.

 

Postán maradó csomag (több mint 2600 átvevőhely)

  • Az ország legkiterjedtebb posta hálózata áll rendelkezésre, a csomag átvételére akkor, amikor Önnek megfelel.
  • Válasszon egy postát, a 2550 közül, amely útba esik: www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok és rendelje oda csomagját.
  • Kösse össze a csomag átvételét más postai ügyek intézésével.
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a csomag érkezéséről.
  • A csomag 5 munkanapos őrzési idő alatt vehető át.
  • Szombaton is nyitva tartó postákon is átveheti postán maradóra címzett csomagját.  Postahelyek listája .
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.
  • Bankkártyás fizetési lehetőség.
  • A Posta kérheti a személyazonosságod igazolását!

- PostaPont hálózat - (125 MOL kút, a 265 Coop PostaPont)

  • Válasszon egy Mol benzinkutat, www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok ami útba esik Önnek és rendelje oda csomagját!
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a küldemény érkezéséről.
  • A MOL PostaPontokon és a Coop PostaPontok nagy részében bankkártyával is fizethetsz.
  • Csomagodhoz a webáruház 5 munkanapos őrzési időt ad, ezen belül akkor mész érte, amikor akarsz

FoxPost:

  • A FoxPost csomag automaták elérhetőségei eltérőek, kérjük vegye figyelembe, melyet itt tud letölteni:
  • FONTOS: A csomagautomata készpénzt nem kezel, utánvét esetén itt csak bankkártyával tudsz fizetni.
  • Csomagkövetés: itt


A szállítástól elállás:
Amennyiben a szerződésben vállalt kötelezettségeinket azért nem teljesítjük, mert a szerződésben meghatározott áru esetlegesen már nem vagy időszakosan nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, erről a megrendelő részére tájékoztatást küldünk. A vásárlónak joga van minden esetben 14 napon belül elállnia a vásárlástól. A webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, 18. életévét már betöltötte. A webáruház azonban az életkor megjelölését illetve a születési adatok helyességét nem tudja ellenőrizni, az ebből származó hibákért felelősséget nem vállal.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, átvételtől számított 14 napon belül. A termék megrendelés visszaküldésére lehetőség van postai úton történő visszaküldésre is, azonban UTÁNVÉTELES csomagot nem áll módunkban átvenni. Az utánvétellel küldött postai csomagok minden esetben átvétel megtagadásával visszamennek a feladóhoz. Ezért kérjük, ilyen formában ne küldjenek részünkre csomagot. A visszaküldött csomagok értékét bankszámlára történő visszautalással áll módunkban rendezni. A termék visszaküldését az alábbi címre kérjük: MIB-Group Kft. 2142 Nagytarcsa, Vadrózsa utca 5. Amennyiben a csomagolás sérült, a termék bontott állapotában kerül visszaküldésre, nem áll módunkban visszavenni.

FONTOS:

Olyan termékek esetében, ahol a használat vélelmezhető és a használat bőr- vagy egyéb testfelülettel, testnedvekkel való érintkezést jelent, higiéniai okok miatt az elállási jog, a Fogyasztóvédelmi Hatóság elvárásaival összhangban, nem gyakorolható. Ilyen esetekben a vásárlók egészségének védelme érvényesül, így tudjuk garantálni, hogy csak gyári csomagolású, más által soha nem használt terméket kap a vásárló.