A weboldalon cookie-kat használunk, amik segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb szolgáltatást nyújthassuk. Rendben
Termékek Menü
0
+36-30-814-2622
Ön itt jár: > >

Vásárlási feltételek

Az Óvszer-M.hu egy online webshop. Webáruházunk fő tevékenysége az óvszerek forgalmazása, amit bárki meg vásárolhat korhatár nélkül. A Fogyasztóvédelmi törvény szerint, és az NFH tájékoztatása szerint (1997. évi CLV tv 2§ v) az óvszerek fogamzásgátlás céljából alkalmazható eszköznek minősülnek. Mivel az óvszer fogamzásgátláshoz való termék, így az nem minősül szexuális terméknek, így nem tiltott a fiatalkorúak számára.

Minden más szexuális termékünket, ami a Webáruházban elérhető kizárólag az vásárolhat, aki 18. életévét betöltötte és rendelkezik magyarországi szállítási és számlázási címmel. Mi, üzemeltetők mindent megteszünk, hogy a vásárlási folyamat minél egyszerűbb és könnyebb legyen. Amennyiben tudomásunkra jut, hogy webáruházunkban kiskorú regisztrált vagy rendelt, a regisztrációt és/vagy a rendelést automatikusan töröljük és a vásárlási folyamat megszakad. Köszönjük megértésüket.

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani és rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak részletes ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi, ez még nem jár fizetési kötelezettséggel. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint ellenőrizheti a számla bruttó végösszegét és a várható szállítási költséget. Lehetőség van a rendelésük helyességének ellenőrzésére, a termék/ek árának/árainak ellenőrzésére, és a kosárba rakott mennyiségeket is igény szerint módosíthatja, javíthat vagy akár törölhet is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét, külön feltüntetve a szállítási költségeket.

A rendelés elküldése

Amennyiben leellenőrizte a kosár tartalmát és megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor a "Pénztár" gomb megnyomásával továbbléphet. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni a rendszerbe vagy új vásárlóként szeretne regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (futárszolgálat), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra. A rendszer automatikusan fogadja a megrendelését és a beérkezett megrendelésről automatikusan visszaigazolást küld.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az Általános Szerződési Feltételek között is megtalálható. A szállítási költségeket minden esetben külön feltüntetjük a rendelt termékek mellett, még akkor is ha annak értéke 0Ft. A szállítási díj időszakonként, vagy kampányonként változhat, de minden esetben annak összegét kiírjuk, és közzé tesszük az oldalunkon, Szállítási feltételeink, vagy több egyéb oldalon is. Számunkra is fontos, az járulékos díjjak, látható és érthető bemutatása vásárlás előtt. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Abban az esetben, ha a webshopban valamilyen oknál fogva (pl. rendszerhiba esetén) nem helyes árak kerülnek feltüntetésre, fenntartjuk a jogot a megrendelés törlésére. A vevő az árak ellenőrzését követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Beérkezett megrendeléseket a rendszerünk fogadja, automatikus visszaigazolást küld. A rendelés feldolgozás menetéről e-mail-en tájékoztatjuk vásárlóinkat. A várható szállítási időről is tájékoztatást küldönk.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Az Óvszer-M.hu Webáruházban többféle fizetési lehetőség van: banki átutalás, bankkártyás fizetés és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben vagy bankkártyával a küldemény kézbesítőjének. Egyes szállítók lehetőséget biztosítanak a bankkártyás fizetésre is, erről bővebben a Szállítási információk pont alatt tájékozódhat.

Szállítás és átvételi lehetőségek
A megrendelt csomag / küldemény kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (vagy amennyiben kisméretű a csomag, Postán keresztül) történik. A csomag / rendelés (a termék) várható szállítási idejét webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A várható szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található elérhetőségeken / telefonszámokon. Webáruházunk Magyarországon belül szállít. Külföldre történő szállításra nincs lehetőség. Webáruházunkban személyes átvételre nincs lehetőség!


Szállítási módok

A vásárlónak lehetősége van többféle szállítási mód közül választani. Webshopunkban személyes átvételre nincs lehetőség. Minden megrendelés esetében garantáljuk a teljes diszkréciót.
Kiszállítási idő

  • Raktáron lévő termékek esetén 1-3 munkanapon belül.
  • Előrendelhető termékek esetében, visszaigazolás követően max. 8 munkanap. Ez esetben visszaigazoló e-mail-ben tájékoztatjuk a szállítás várható idejéről.

Csomagolás: minden megrendeléshez garantáljuk a teljes diszkréciót. A csomagolás alapján semmi nem derül ki a tartalmáról.

Szállítási díjak:

A szállítási költségek Magyarország területére vonatkoznak: 
lásd. Szállítási Információk menüpont alatt

 

GLS Futárszolgálat – házhoz szállítás

  • Csomagját kérheti GLS házhozszállítással is. A termékek a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül kerülnek kiszállításra, ettől eltérő időpontról e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat.
  • A kiszállításokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) 8 és 17 óra között végzik. A kézbesítés napján email értesítést kap a futárszolgálattól az érkezésről.
  • Amennyiben van rá lehetőség olyan címet válasszon szállítási címként, ahol a megadott kézbesítési időben tartózkodik (akár munkahelyi címet is megadhat, csomagjaink diszkrétek, tartalmuk nincs feltüntetve a csomagoláson).
  • A GLS munkatársa kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését, amennyiben ez nem sikerül, a csomagot visszaszállítják részünkre.
  • A szállítás időpontja általában a „Szállítást megkezdtük” értesítő email-t követő munkanap.

Fontos!  A csomag átvételekor, a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni a küldemény sértetlenségét, és csak akkor vegye át, ha az sértetlen! Ha a csomag sérülése oly mértékű, hogy az cserére szorul, a futár jegyzőkönyvet vesz fel a visszaküldés pontos okának leírásával. Ha esetleg nem a megfelelő rendelés került volna, véletlenül kiszállításra kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat, a +36-30/814-2622 telefonszámon, hogy az esetlegesen tévedésből küldött terméket mielőbb cserélni tudjuk.

GLS Csomagpontba történő szállítás (több mint 550 átvevőhely) előnyei

  • Magyarországon több mint 550 GLS CsomagPont üzemel, amelyeken csomagot vehet át.
  • A csomagfeladó helyek nagyvárosokban és kisebb településeken, forgalmas helyeken találhatók.
  • A GLS CsomagPontok többsége hosszú nyitva tartással áll az ügyfelek rendelkezésére.
  • A GLS e-mailen értesíti Önt a csomagfeladás után az érkezésről. A csomagot öt munkanapon belül veheti át érvényes személyi okmánnyal, annak bemutatása mellett. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott.

Postán maradó csomag (több mint 2600 átvevőhely) előnyei

  • Az ország legkiterjedtebb posta hálózata áll rendelkezésre, a csomag átvételére akkor, amikor Önnek megfelel.
  • Válasszon egy postát, a 2550 közül, amely útba esik: www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok és rendelje oda csomagját.
  • Kösse össze a csomag átvételét más postai ügyek intézésével.
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a csomag érkezéséről.
  • A csomag 5 munkanapos őrzési idő alatt vehető át.
  • Szombaton is nyitva tartó postákon is átveheti postán maradóra címzett csomagját.  Postahelyek listája .
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.
  • Bankkártyás fizetési lehetőség.
  • A Posta kérheti a személyazonosságod igazolását!

FoxPost előnyei

  • A FoxPost csomag automaták elérhetőségei eltérőek, kérjük vegye figyelembe, melyet itt tud letölteni:
  • FONTOS: A csomagautomata készpénzt nem kezel, utánvét esetén itt csak bankkártyával tudsz fizetni.
  • Csomagkövetés: itt

 

A szállítástól való elállás
Amennyiben a szerződésben vállalt kötelezettségeinket azért nem teljesítjük, mert a szerződésben meghatározott áru esetlegesen már nem vagy időszakosan nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, erről a megrendelő részére tájékoztatást küldünk. A vásárlónak joga van minden esetben 14 napon belül elállnia a vásárlástól. A webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, 18. életévét már betöltötte. A webáruház azonban az életkor megjelölését illetve a születési adatok helyességét nem tudja ellenőrizni, az ebből származó hibákért felelősséget nem vállal.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, átvételtől számított 14 napon belül. A termék megrendelés visszaküldésére lehetőség van postai úton történő visszaküldésre is, azonban UTÁNVÉTELES csomagot nem áll módunkban átvenni. Az utánvétellel küldött postai csomagok minden esetben átvétel megtagadásával visszamennek a feladóhoz. Ezért kérjük, ilyen formában ne küldjenek részünkre csomagot. A visszaküldött csomagok értékét bankszámlára történő visszautalással áll módunkban rendezni. A termék visszaküldését az alábbi címre kérjük: MIB-Group Kft. 2142 Nagytarcsa, Vadrózsa utca 5. Amennyiben a csomagolás sérült, a termék bontott állapotában kerül visszaküldésre, nem áll módunkban visszavenni.

FONTOS

Olyan termékek esetében, ahol a használat vélelmezhető és a használat bőr- vagy egyéb testfelülettel, testnedvekkel való érintkezést jelent, higiéniai okok miatt az elállási jog, a Fogyasztóvédelmi Hatóság elvárásaival összhangban, nem gyakorolható. Ilyen esetekben a vásárlók egészségének védelme érvényesül, így tudjuk garantálni, hogy csak gyári csomagolású, más által soha nem használt terméket kap a vásárló.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatárs felé. A rendszer hibából eredő esetleges károkért nem vállalunk felelősséget. Amennyiben rendszerhiba miatt téves árakat tartalmaz a megrendelés visszaigazoló automatikus e-mail, jogunkban áll a megrendelést törölni.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényétől, ezután már csak Kapcsolat menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására. (Webshop telefonos ügyfélszolgálata: +36-30/814-2622, ügyfélfogadási idő: hétköznap 10:00 - 16:00 óra között)

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben van lehetőség. Elérhetőség: ovszer.m@mail.hu . A módosítás tényétől tájékoztató e-mailt küldünk minden esetben. Amennyiben a tájékoztató e-mail elmaradt, mindenképpen kérjük, hogy ismételje meg e-mailen elküldeni vagy telefonon érdeklődni, hogy a módosítást kérő e-mail megérkezett-e.

Kellemes időtöltést és jó vásárlást kívánunk!

Óvszer-M munkatársai