Az ovszer-m oldalon "cookie" / süti file-okat használunk, az adatvédelmi nyilatkozat rendelkezése szerint, amelyek segítenek nekünk, hogy a lehető legjobb élményt nyújthassuk. A "cookie"-k a számítógépeden tárolódnak.
 
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Szállítási Információk

ovszer-ingyenes-szallitas-5000ft

Az Óvszer-M Webshopban a MINIMÁLIS RENDELÉSI ÖSSZEG: 2.000Ft, így amíg a kosárban szereplő termékek vétel árának összege nem éri el a minimális rendelési értéket, addig rendelésed nem tudod leadni. 290 Ft utánvételi kezelési költséget számítunk fel, mely a szállítási költséggel automatikusan hozzá adódik a megrendelési értékhez. Az szállítási költségek Magyarország területére vonatkoznak.

Az aktuális szállítási díjjainkat az alábbi táblázat tartalmazza


ovszer-vasarlas-ingyenes-szallitas


Webshopunkbon leadott megrendeléseket partnereink szállítják:

Házhoz szállítás GLS Futárszolgálattal belföldön

  • Megbízható csomagszállítás rövid határidővel. A GLS házhoz szállítja a megrendelés visszaigazolásától számított 1-2 munkanapon belül a csomagod. Az ettől eltérő időpontról e-mailben tájékoztatjuk vásárlóinkat.
  • Ideális esetben a csomagot a GLS a megrendelőnek kézbesíti. Átveheti csomagod családtagod is.
  • A GLS a törvényi kötelezettség vállaláson túl minden csomagot biztosít, max. 50.000Ft áru értékig.
  • A kiszállításokat munkanapokon (hétfőtől péntekig) normal munkaidőben, 8 és 17 óra között végzik. A kézbesítés napján email értesítést kap a futárszolgálattól az érkezésről. Az ettől eltérő, kiemelt, ünnepi időszakra illetve munkaszüneti napokra vagy áthelyezett munkanapokra vonatkozó szállításról külön értesítjük vásárlóinkat.
  • GLS Online felületén lehetőség van a csomagkövetésre, melyet itt érhetsz el: GLS csomagok online követése
  • GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265
  • Amennyiben van rá lehetőség olyan címet válassz szállítási címként, ahol a megadott kézbesítési időben tartózkodsz vagy hozzátartozód, esetleg szomszéd tartószkodik. (Akár munkahelyi címet is megadhatsz, csomagjaink hagyományos módon vannak becsomagolva, teljesen "hétköznapiak". tartalmuk nincs feltüntetve a csomagoláson).
  • A GLS munkatársa háromszor kíséreli meg a csomag kézbesítését, amennyiben ez nem jár sikerrel, a csomagot visszaszállítják részünkre.
  • Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, értesítőt hagy az újbóli kísérletre.
  • A szállítás időpontja általában a „Szállítást megkezdtük” értesítő email-t követő munkanap.
  • Utánvételes csomagok készpénzzel és bankkártyával is kifizethetőek a futárnál. Amennyiben készpénzzel fizetne, kérjük pontos összeget készítsen elő, mert a futárnál nincs minden esetben váltópénz.

Fontos!  A csomag átvételekor, a futár jelenlétében szükséges ellenőrizni a küldemény sértetlenségét, és csak akkor vegye át, ha az sértetlen! Ha a csomag sérülése oly mértékű, hogy az cserére szorul, a futár jegyzőkönyvet vesz fel a visszaküldés pontos okának leírásával. Ha esetleg nem a megfelelő rendelés került volna, véletlenül kiszállításra kérjük, értesítse ügyfélszolgálatunkat, a +36-30/814-2622 telefonszámon, hogy az esetlegesen tévedésből küldött terméket mielőbb cserélni tudjuk. A visszaküldés költsége ebben az esetben minket terhel, így kérjük a feladásról szóló igazolást e-mailon küldje el, kérjük tüntesd fel a bankszámla számod is, hogy mielőbb visszautalhassuk a feladási díjat.

GLS CsomagPontba történő szállítás

  • GLS CsomagPontok különböző üzletekben találhatóak országszerte már több, mint 650 helyen.
  • A GLS a CsomagPontba kézbesített csomagokat is biztosítja, az általános csomagbiztosítás max. 50.000Ft áru értékig.
  • Online csomagkövetés: GLS csomagok online követése
  • GLS ügyfélszolgálat telefonszáma: +36-1-802-0265
  • Jól megközelíthető GLS CsomagPontok parkolóval és hosszabb nyitvatartási idővel várják megrendelőinket.
  • Nincs sorbanállás, így csomagját akkor veheti át, amikor Önnek a legkényelmesebb!
  • A csomagfeladó helyek nagyvárosokban és kisebb településeken, forgalmas helyeken találhatók.
  • A GLS csomagfeladást követően e-mailen értesít a várható érkezésről. A csomagot öt munkanapon belül veheted át érvényes személyi okmánnyal, annak bemutatása mellett. Az utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott.

Postán maradó csomag

  • Postán maradó csomagjaink szolgáltatója az MPL.
  • Országszerte több, mint 2600 átvevőhely van.
  • Az ország legkiterjedtebb posta hálózata áll rendelkezésre, a csomag átvételére akkor, amikor Önnek megfelel.
  • Válasszon egy postát, a 2550 közül, amely útba esik: www.postapont.hu/vasarloknak/postapontok és rendelje oda csomagját.
  • Kösse össze a csomag átvételét más postai ügyek intézésével.
  • SMS-ben vagy e-mailben értesítjük a csomag érkezéséről.
  • A csomag 5 munkanapos őrzési idő alatt vehető át.
  • Szombaton is nyitva tartó postákon is átveheti postán maradóra címzett csomagját.  Postahelyek listája .
  • Nem kell otthon várakoznia, vagy mást megkérnie a csomag átvételére.
  • Bankkártyás fizetési lehetőség.
  • FONTOS: a Posta kérheti a személyazonosságod igazolását!
  • Posta ügyfélszolgálati telefonszám: +36-1-767-8282
  • Postán maradó csomagok online nyomonkövetése
  • Az MPL az utóbbi időben jelentős fejlesztéseket tett azért, hogy ismét megbízható szállító partnerré váljon.

FoxPost Csomagvarázsló

  • FoxPost – gyors, biztonságos és egyszerű csomagszállítási megoldás.
  • Belföldön már 66 csomagautomata vár. (Plázákban, bevásárlóközpontokban, hipermarketekben, stop-shop üzletekben, benzinkutakon, stb.)
  • A FoxPost csomagautomaták elérhetőségei eltérőek, kérjük vedd figyelembe, itt tudsz téjékozódni: FoxPost automaták
  • Amikor a csomag megérkezik az átvételi pontra, SMS-ben értesít a FoxPost. Az üzenetben elküldött egyedi kóddal nyitható a megfelelő automata ajtaja.
  • A nyitókód ismeretében akár bármelyik családtagod is átveheti csomagod.
  • A csomag átvételére 3 nap áll rendelkezésedre.
  • FONTOS: A csomagautomata készpénzt nem kezel, utánvét esetén itt csak bankkártyával tudsz fizetni.
  • Amennyiben még nem választottad a FoxPost csomagautomatát, itt tájékozódhatsz a működéséről: http://www.foxpost.hu/csomagatvetel-hogyan/
  • Csomagkövetés: FoxPost Csomagkövetés
  • FoxPost Ügyfélszolgálata: +36 1 999 0369

 

Elállás joga a szállítástól:

Minden esetben tájékoztatunk a várható szállításról Amennyiben a szállítás akadályba ütközik, ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot. Kérjük vedd figyelembe, hogy kiemelt időszakokban, a szállítási határidő hosszabb lehet az általában szokásos szállítási időnél.

Amennyiben a szerződésben vállalt kötelezettségeinket azért nem teljesítjük, mert a szerződésben meghatározott áru esetlegesen már nem vagy időszakosan nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, erről a megrendelő részére tájékoztatást küldünk. A vásárlónak joga van minden esetben 14 napon belül elállnia a vásárlástól. A webáruházunk nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, 18. életévét már betöltötte. A webáruház azonban az életkor megjelölését illetve a születési adatok helyességét nem tudja ellenőrizni, az ebből származó hibákért felelősséget nem vállal.


A termék visszaküldése:

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza, átvételtől számított 14 napon belül. Amennyiben szeretnél elállni a vásárlástól, kérlek küld vissza az elállási nyilatkozatot kitöltve és mellékeld a vásárlást igazoló blokkot. A termék megrendelés visszaküldésére lehetőség van postai úton történő visszaküldésre is, azonban UTÁNVÉTELES csomagot nem áll módunkban átvenni. Az utánvétellel küldött postai csomagok minden esetben átvétel megtagadásával visszamennek a feladóhoz. Ezért kérjük, ilyen formában ne küldjenek részünkre csomagot. A visszaküldött csomagok értékét bankszámlára történő visszautalással áll módunkban rendezni. A termék visszaküldését az alábbi címre kérjük: MIB-Group Kft. 2142 Nagytarcsa, Vadrózsa utca 5. Amennyiben a csomagolás sérült, a termék bontott állapotában kerül visszaküldésre, nem áll módunkban visszavenni. Ebben az esetben a visszaküldés költsége is a feladót terheli.

FONTOS:

Higéniai termékek visszaküldése: olyan termékek esetében, ahol a használat vélelmezhető és a használat bőr- vagy egyéb testfelülettel, testnedvekkel való érintkezést jelent, higiéniai okok miatt az elállási jog, a Fogyasztóvédelmi Hatóság elvárásaival összhangban, nem gyakorolható. Ilyen esetekben a vásárlók egészségének védelme érvényesül, így tudjuk garantálni, hogy csak gyári csomagolású, más által soha nem használt terméket kap a vásárló.

Köszönjük, hogy nálunk vásárolsz! Bízunk benne, hogy elégedett leszel szolgáltatásunkkal és mielőbb visszavárunk!